Verzuim Services ondersteunt, samen met arbodienst Obra, de werkgever in de verzuimbegeleiding van werknemers conform de Wet Verbetering Poortwachter.
Wat doet Verzuim Services?
-
1
Uitgangspunten werkwijze Verzuim Services
Respect voor het individu staat altijd voorop. En we geloven dat een sociale en ethische werkwijze bijdraagt aan duurzame inzetbaarheid van personeel.
Lees meer -
2
Samenwerking met Obra
Verzuim Services werkt samen met de arbodienst Obra. Door deze samenwerking kan de medische verzuimbegeleiding sneller en effectiever worden uitgevoerd.
Lees meer -
3
Contactgegevens
Verzuim Services is bereikbaar tijdens kantooruren
E-mail adres: verzuim@zwservices.nl
Telefoonnummer: +31889199000Via het portaal van Verzuim Services kunnen werkgevers direct hun vraag stellen aan de juiste contactpersoon.
Inloggen -
4
Bedrijfsgegevens
Verzuim Services is onderdeel van Robidus Groep BV.
Robidus beperkt de werkgeversrisico’s van verzuim en arbeidsongeschiktheid door optimale benutting van de wettelijke regelingen én het sturen op inzetbaarheid. Met de inzet van de Robidus specialisten zijn werkgevers verzekerd van een effectieve en compliant uitvoering van de sociale zekerheid.
Over Robidus -
5
Privacy regelement
Verzuim Services doet haar uiterste best om uw persoonlijke gegevens te beschermen. In ons privacyreglement staat beschreven welke maatregelen en procedures we hiervoor hanteren.
Lees meer
Bent u het ergens niet mee eens, neem dan direct contact met ons op.
Heeft u contact gehad met Verzuim Services, maar is de kwestie in uw optiek niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen. Dit kan schriftelijk of per mail, via: Verzuim Services, t.a.v. de directie Postbus 2205, 1500 GE Zaandam klachtenmanagement@robidus.nl Binnen een aantal werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging en brengen we u op de hoogte van de vervolgstappen. Klik hier voor klachtenregelement van arbodienst Obra.
Lees meerOpnemen telefoongesprekken
Telefoongesprekken met u kunnen worden opgenomen. Doel hiervan is het verbeteren van onze dienstverlening. Vanzelfsprekend houden we ons volledig aan de privacy richtlijnen (AVG) bij het opnemen en het afluisteren van de gesprekken.
Lees meerMeest gestelde vragen over Verzuim Services
-
Hoe wordt omgegaan met de privacy bescherming?
Bij de uitvoering van de dienstverlening doen wij er alles aan om de privacy te beschermen. Hoe we dat doen staat uitgebreid beschreven in ons privacy verklaring.
Meer informatie -
Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met Verzuim Services?
Het kan voorkomen dat u het ergens niet mee eens bent. Neem in dat geval direct contact op met uw contactpersoon.
Verzuim Services heeft een specifiek klachtenreglement. Mocht u het niet eens zijn met de handelswijze en/of gedraging van (een van de) medewerkers, dan kunt op basis van dat reglement een klacht indienen.
Meer informatie -
Wat houdt het Poortwachter-stappenplan in?
Uit de Wet Verbetering Poortwachter (kortweg: Poortwachter) vloeien een aantal, vooral tijdsafhankelijke, verplichtingen waar werkgevers en werknemers aan moeten voldoen bij verzuim.
Meer informatie -
Hoe bereik ik de mensen van Verzuim Services?
De meest gestelde vragen hebben we voor u op een rij gezet.
Meer informatie
Staat uw vraag daar niet tussen, stuur dan uw vraag in via het contact formulier.