Ter verbetering van onze verzuim dienstverlening nemen we telefoongesprekken op. Onze medewerkers worden, aan de hand van een kwaliteitsformulier, gecoacht op de gevoerde gesprekken. Met als uiteindelijke doel om onze dienstverlening aan u te verbeteren.
Er wordt van tevoren aangegeven of het gesprek wordt opgenomen:
Indien u Verzuim Services belt, krijgt u als eerste een bandje te horen met de mededeling dat het gesprek wordt opgenomen. Neemt Verzuim Services contact op met u, dan vertellen wij over de opname
Toegang tot de opname
De opnamen zijn alleen toegankelijk voor de Verzuim Services medewerker, zijn/haar leidinggevende en/of coach. Tijdens een coaching gesprek worden de inzichten uit de gesprekken gedeeld met onze medewerker. Doel is het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.
U kunt een transcriptie opvragen van het opgenomen gesprek.
Bewaartermijn
De opgenomen gesprekken worden niet langer dan noodzakelijk bewaard.
Na maximaal 30 dagen worden de opnamen definitief verwijderd.
Meest bezochte onderwerpen
Meest gestelde vagen over het opnemen van telefoongesprekken
-
Hoe wordt omgegaan met de privacy bescherming?
Bij de uitvoering van de dienstverlening doen wij er alles aan om de privacy te beschermen. Hoe we dat doen staat uitgebreid beschreven in ons privacy verklaring.